.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاتوق خلافکاران در مازندران تخریب می‌شود

استاندار مازندران از تخریب هشت واحد مسکونی که پاتوق خلافکاران بود خبر داد و گفت: این روند در مازندران ادامه پیدا می‌کند.


به گزارش  شمال نیوز به نقل از فارس ، سید علی اکبر طاهایی بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه بهداشت و سلامت در استانداری مازندران خواستار تدوین برنامه‌ای برای چکاب اجباری فشار خون توسط سازمان‌های بیمه‌ای در سطح استان مازندران شد.

وی خواستار تهیه پیش‌نویس ارشادی برای ادارات و دستگاه‌های دولتی توسط دانشگاه علوم پزشکی برای کنترل فشار خون در سطح ادارات و ارگان‌های دولتی شد.

نماینده عالی دولت در مازندران در ادامه خواستار ساماندهی آب‌های معدنی در سطح مغازه‌های صنفی استان مازندران شد و گفت: موضوع ساماندهی آب‌های معدنی در برابر تابش خورشید با توجه به نزدیک بودن فصل گرم مورد توجه مجامع صنفی قرار گیرد.

وی در ادامه به ساماندهی شیر‌های آب آشامیدنی در طرح‌های مازندران نیز اشاره کرد و گفت: برخی از شیرهای آب دریا بازبینی شود و شیرهای موجود در پارک‌های جنگلی مازندران نیز مورد توجه قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره آمار ارائه شده توسط مسئول وزرات بهداشت درباره آمار تعداد بیماران مبتلا به ایدز که یک ‌هزار و 500 نفر در جلسه ذکر شد، گفت: ممکن است برخی آمارها مربوط به جمعیت شناور استان مازندران باشد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده برای جلوگیری از گسترش اعتیاد در مازندران گفت: فرماندار ساری در روزهای اخیر، هشت خانه‌ که در آن فعالیت نامناسب انجام می‌شد را با خاک یکسان کرد.

استاندار مازندران تاکید کرد: تخریب خانه‌هایی که در آن پاتوق فعالیت‌های غیر مجاز است در برنامه کاری جدی ما قرار دارد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 ارديبهشت 1392
قليان سرا ها پاتق اصلي هستند آيا آقايان وجود برخورد جدي را دارند!!؟ بسم الله
نا شناس 1 ارديبهشت 1392
خلافکاران اصلی و مجرمان واقعی ، خائنین به مردم مظلوم و این سرزمین مقدس با هزاران شهید و ایثارگر ، هستند . نه چهار تا معتاد در گوشه شهر ، محتکر ها ، گرانفروش ها و حامیان آنانند که به نان و جان مردم و حتی به دین مردم حمله می کنند . آنان را بگیرید و باند آنان را متلاشی کنید.
سيد 1 ارديبهشت 1392
شركت گاز استان مازندران در ضلع شمالي اداره خود مشرف به كوچه شهيد شكوه اسادات اقدام به عقب نشيني و مسقف كردن مكان فوق جهت پارك ماشينهاي كاركنان خود نموده است كه متاسفانه اين مكان به دليل مسقف بودن پاتق نعدادي اراذل اوباش گرديده كه با فحش و ناسازا و ... منطقه را نا من كرده اند و ساكنان كوچه هرچه به شركت گاز . 110 . انتظامي . و اطلاعات خبر داده اند فرجي حاصل نشد استاندار لطفا اول مشكلي كه توسط ادارهات تحت نظر شما باي عموم مردم ايجاد شده را حل كنيد بعد مكانهاي خصوصي را
علی 1 ارديبهشت 1392
اقای استاندار عباس اباد نکا رادریابید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.915 seconds.